HTML

Fáy osztálytalálkozó 12.C

Fergeteges osztálybuli szervezése :)

Friss topikok

  • Guráné Pleszkó Éva: Egy kicsit aktivizálhatnák magukat azok akik még nem jelezték vissza,hogy tudnak e jönni vagy sem!... (2010.11.10. 15:40) Krajnyák Anita level

Linkblog

Archívum

Krajnyák Anita level

2010.09.21. 09:10 Magyar Orsi

"Kedvesek/ kedvetlenek!

Arra gondoltam, hogy ideje lenne egy osztálytalálkozónak!
Első körben segítőket keresnék, akiknek idejük, kedvük, esetleg ötleteik is van a dolog megvalósításához... (az sem bánom, ha átválalja v.ki ) :-)

Sajnos nem tudom mindenki elérhetőségét, ebben is szükségem lenne segítségre!

1.) Tudomásom szerint, hagyományosan az iskolában szoktak osztályfőnökivel kezdeni. A terembérlés 3-4e Ft körül mozog.
2.) A helyszín képlékeny, várok ötleteket, esetleges igényeket is.
3.) Időpont november második fele. Melyik hétvége felelne meg? Én szombati napra gondoltam. A volt osztályfőnökünknek megfelelt.
4.) Enni- inni jó lenne, ki hogyan képzelné? Befizessünk egy "menüre" valahol, vagy beülünk v.hová, és az étlapról rendel mindenki, és természetesen fizeti is.
5.) Problematikus pont. Ha tanárokat hívunk, a fogyasztásukat nekünk kell állnunk. Ezek tudatában kérném nyilatkozatod arról, kit látnál szívesen. (Többség fog dönteni!! Elek Zoltán fix, ebből nem engedek :-))

Hirtelen ennyi jutott az eszembe!

További szép napot!

Pussz: Anita"

20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fayosztalybuli.blog.hu/api/trackback/id/tr942311833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magyar Orsi 2010.09.21. 09:11:56

Homonnai Ági levele:

"Szia!
Szerintem nagyon jó ötlet egy osztálytalálkozó amelyet egyébként nem könnyű és egyszerű megszervezni.
A helyen nagyon sokat törtem a fejem de nem jut eszembe. a Cora-tól nem messze van egy étterem ahol szoktak vállalni rendezvények lebonyolítását meg lehetne érdeklődni csak a nevét nem tudom. :-(
van egy másik is ami Miskolc-Tapolcafürdőn található Alfa Hotel La Fiesta Étterem melyet megérdeklődtem holnap kapok rá választ. Nagyon megörültem mikor olvastam leveled jó lenne már találkozni a többiekkel"

Magyar Orsi 2010.09.21. 09:12:29

Molnár Zsolt levele:

"Már B. Leventével ugyanezt próbáltuk tavaly megalkotni, több-inkább kevesebb sikerrel...

- Szerintem az a legjobb, ha kibérelünk egy helyet valahol (2-3 alternatíva).
- Fő kérdésként merült fel, hogy párral, vagy anélkül....megoszlott a vélemény (szerintem nélkül).
- A bérelt helyre igény szerint 2-3 fajta kaját rendelni, akár hidegtál, vagy A/B meleg kaja.
- Szerintem az sem baj, ha olyan helyet nézünk, ahol ott lehet aludni. Sokan távolabbról jönnek (nem Miskolciak), vagy kocsival és akkor nem tudnak "piálni"...
- Tanár kérdésben én inkább farral állok hozzá (igazából nem nagyon vagyok kíváncsi senkire) Ha Elek Zoli jön jöjjön, de szerintem más fölösleges.
- Illetve jó a november, de itt is meg lehet jelölni 2 opciót, hogy tudjanak az emberek tervezni. Viszont nagyon nyúzni, húzni, halasztani, még több időpontokat megjelölni nem érdemes....Aki akar jönni, és fontos neki, az úgyis úgy intézi, hogy megfeleljen, viszont akinek ez se jó, meg az se, azt nem is igazán érdekli.

Még nagyon az elején van a dolog, úgyhogy konkrétumokba még nem megyek, inkább a fentieket érdemes először rendbe tenni.
Ha van valami visszajelzés szólj!

Nem lehet valami közös fórumot itt létrehozni, hogy lássa mindenki ki mit ír??"

Magyar Orsi 2010.09.21. 09:14:24

Daka-Szabó Tünde levele:
Sziasztok!

Anita utólagos engedelmével az osztálytalálkozó szervezését kivenném az iwiw levelező rendszeréből, ugyanis tudtommal ott nem lehet úgy válaszolni, hogy mindenki lássa a választ.

Először is aki nem szeretne részt venni a szervezésben, ill. el sem akar jönni, tudni sem akar az egészről az most szóljon mert akkor kiveszem a listáról, a világért sem szeretnék kéretlen leveleket küldeni senkinek.

Csináltam egy táblázatot az osztály névsorról (remélem mindenki benne van), akinek tudom az iwiw-ről az elérhetőségét Ő kapja most meg ezt a levelet, ezt csatolom.
Ha valakinek van infója a hiányzó emberekről akkor annak örülnék, ha megírná, hogy kaphasson Ő is értesítést erről az egészről.

Magyar Orsolya (vagyis én) átmásoltam az eddigi leveleket!
Tündi így folytatja:

Most "röviden ennyi". Zsolt felvetésére reagálnék: Jó ötletei/kérdései vannak.
A pár/pár nélküli dolog gondolom szavazás kérdése, Nekem teljesen mindegy és valszeg pár nélkül megyek, mert valakinek a gyerekekre is vigyázniuk kell.
Kaja szerintem majdnem mindegy. Legrosszabb esetben szerintem lehet az hogy mindenki fizeti amit fogyaszt, oszifőjét pedig berakjuk közösbe.
A hely: na ez jó kérdés. Miskolciak, várjuk az ötleteket. Én innen Pestről tuti, hogy nem fogok tudni ebben tanácsot adni. Telefonálni tudok, ha van ötlet, fel tudom Őket hívni érdeklődni tudok, de megnézni sajnos nem. De tényleg jó lenne olyan hely ahol ott is lehet aludni. Vagy esetleg... régen a központi lánykoliban lehetett kivenni szobákat elég olcsón, hátha az még járható út, hogy többen egy szobát, így nem is olyan drága. Hm?
Tanár kérdése is gondolom szavazás kérdése, de ahogy elnézem csak Elek lesz vendég. :)
Időpont Nov. 21 vagy Nov. 28? Amelyik a többségnek jó.

Fórum: Nagyon jó ötlet. Ha valaki tud Neki nyitni egy fórumot, azt megköszönném, ha válsz mindenkinek gombbal közzétenné. :)

Tényleg befejezem. Arra kérnék mindenkit, hogy valami választ küldjön, hogy tudjam, hogy él e még ez az e-mail címe. Ha mást nem annyit, hogy köszi nem érdekel, vagy hogy megkaptam, de nincs ötletem.

Köszönöm,

Daka-.Szabó Tünde

Magyar Orsi 2010.09.21. 09:23:05

Most már a saját nevemben is hozzászólnék a témához.

Személy szerint nagyon örülnék, egy osztálytalálkozónak a Tündi által megjelölt időpontok közül eddig mind a 2 jónak tűnik.
Most 3 hétig Londonba leszek, de itt a blogon mindenre válaszolok.
Van egy pár hely ahová a gyerekeket szoktuk vinni kirándulni, például Bükkszentkereszten. Szép a hely és a kaját is meg lehet teljesen olcsón oldani szállással kajával kb 3-4000 FT per fő.
De ezt még pontosan megérdeklődöm, ha van rá igény. Vagy én most a Szentpáliba dolgozom, ott van tanüzem még azt is megkérdezhetem.. viszont az csak annyiból nem jó, hogy a szállás nem megoldott, ha a kaja igen...
A pár pár nélkül kérdés.. szerintem mind a kettő jó, hiszen kíváncsi vagyok kivel mi történt és ehhez a család is hozzájárul, viszont van olyan pár ahol gondolom a gyerekek miatt ezt nehezebb megoldani, de szavazzunk :)))
Ja még egy dolog.
Küzmös Mariann kimaradta listából:
bellsy@freemail.hu

Magyar Orsi 2010.09.21. 13:01:01

Küzmös Mariann levele:
Szia,

Most olvastam, hogy szervezkedésbe kezdtetek.... :)
1. Párral - pár nélkül
Szerintem nélkül, hiszen ez egy osztály találkozó. Fényképeket lehet hozni, de plusz főt szerintem ne. Arról nem is beszélve, hogy elég nagy férőhelyes helyet kellene taláni ahhoz, ahol kb. 60 ember elfér... de legyen az, amit a többség akar...ki számolja a szavazatokat?
2. Az időpontok jók.
3. Ismerve a régi osztály, én inkább támogatnám a simán helyet foglalni és étlapról rendelni variációt, mert ha előre berendelünk egy csomó kaját és a társaság fele mégsem jön el... hát szóval sokba kerülne a jelen lévőknek.
4. Ottalvós hely tőlem is jöhet, de azért ne nagyon messze a várostól, hogy aki miskolci, még emberi áron haza tudjon taxizni, ha ezt szeretné.

Röviden ennyi. Ja, ÜGT tanár szerinted eljönne? :))))))))

Pussz,
Mariann

Magyar Orsi 2010.09.21. 13:01:36

@Magyar Orsi: A szavazatokat számolom én ok?

Sipos Angéla 2010.09.21. 15:37:55

Sziasztok!

Nekem mindkét időpont jó, minden tekintetben igazodom hozzátok - számomra bármely helyszín és kivitelezési mód megfelel.
Megpróbálok néhány helyszínnek utána érdeklődni, és amiben tudok, segítek a szervezőknek - csak szóljatok. :-)

Üdv: Angéla

Cserny Helga 2010.09.21. 18:27:57

Sziasztok!

Az osztálytalálkozó ötlete nekem is tetszene. Időpontban és helyben igazodom (mondjuk Miskolc és vagy max közeli legyen, hogy a hazamenetel megoldható legyen kényelmesen). Én is Mariann véleményével értenék egyet, szerintem pár nélküli, és mindenki által maga rendelős legyen a buli.
Üdv Helga

Halasi Andrea 2010.09.22. 11:01:21

Sziasztok!
Nekem teljesn mindegy az időpont,a lényeg hogy hétvégén legyen,mert hétköznap melo van.
sztem jo lenne vhol kibérelni vmit,és ahogy Zsolti is mondta rendelni valami kajcsit,hidegtálat meg ilyenek.Piát meg majd megoldjuk vhogy.Szerintem pár nélkül kellene,mert ez igazábol nem páros buli lenne,de ez csak az én véleményem.

Halasi Andrea 2010.09.22. 11:08:12

Sziasztok
sztem bérelhetnénk vhol egy termet és a kajcsi rendelés nekem is bejöne,hidegtál ilyesmi
sztem pár nélkül lenne az igazi
nekem a hétvége lenne a legjobb,hétköznap melo van

Guráné Pleszkó Éva 2010.09.22. 21:57:52

Sziasztok!!!

Örülök hogy lesz végre osztálytalálkozó,és eddig nekem mindkét időpont jó! Szerintem is pár nélkül kellene jönni,bár Zsoltika meg Reni kivétel ez alól! :-)
Én Nyíregyháza mellett lakom,így a hely keresésében nem igazán tudok segíteni,de minden másban nagyon szívesen!
Ha gondoljátok,a szállást megkérdezhetem a Központiban,mert az egykori igazgatóhelyettest elég jól ismerem!

üdv mindenkinek: Évi

Vincze-Tárnoki Tünde 2010.10.13. 20:15:44

Sziasztok!

Az időpontok nekem is megfelelnek. Én továbbra sem lakok messze Miskolctól, úgyhogy nekem is valami Mc.környéki hely lenne a jó.
Szintén a pár nélküli verziót támogatom!

Üdv.nektek:
Tünde

Sipos Angéla 2010.10.16. 13:03:15

Sziasztok!

Miskolctól kb 5 km-re a 3-as mentén van a Vénusz Natural Panzió, ahol 40 főt befogadó teremben szoktak osztálytalálkozókat is szervezni. Kaját előzetes megrendelés alapján készítenek, nincs lehetőség étlapról választani. A terembérletért nem kér semmit, az ár a megrendelt ételtől/italtól függ. 12 személy részére tud szállást biztosítani (gondolván azokra, akik "kicsit" messzebbről érkeznek). Bonusban tangoharmonikás fokozná a hangulatot, ha szabad az időpontja. Várom visszajelzéseteket, üdv: Angéla

Sipos Angéla 2010.10.16. 13:04:14

Elfelejtettem; a szobaárak: 2 ágyas - 5.000Ft, 4 ágyas 8.000 Ft

Daka-Szabó Tünde 2010.10.29. 08:16:41

Nekem ez a Vénusz Panzió tetszik. Kérdés, hogy autó meg tudja e mindenki közelíteni?
Vagy tudna valaki Miskolcon helyszínt (amit tömeggel is meg lehet közelíteni)?
Jó lenne ha összejönne ez az osztálytali, de ahhoz tényleg kellene egy hely ahol leülünk. :) Ha bárkinek van bármilyen ötlete, kérem szóljon!!!

Tündi

Sipos Angéla 2010.10.31. 13:21:18

A Vénusz Panzió tömegközlekedéssel is megközelíthető, Volán-busz megállója kb 3 percnyi sétára van tőle.

Daka-Szabó Tünde 2010.11.02. 13:20:32

Nem ismerem a volán buszok menetidejét,de gondolom olyan 8-9 körül elmegy az utolsó, a találkozó meg gondolom el fog tartani 10-11-ig vagy még tovább.

Daka-Szabó Tünde 2010.11.03. 15:47:28

Sziasztok!

Anita talált egy helyet a Győri Kapuban, ahol csak mi lennénk és tudnak készíteni jó árban vacsit is.
November 20-át lőttük be, mert nem jött visszajelzést, hogy nem lenne jó.
Annyit kérnék,hogy aki tud jönni, akkor az jelezzen vissza vagy itt vagy mail-ben, vagy iwiw-en vagy facebookon, bárhol. Jah és kérlek szóljatok mindenkinek akinek tudjátok az elérhetőségét,hogy nov. 20!!!! Pontos címet és vacsi díjat majd még küldöm.

Tündi

Guráné Pleszkó Éva 2010.11.10. 15:40:11

Egy kicsit aktivizálhatnák magukat azok akik még nem jelezték vissza,hogy tudnak e jönni vagy sem!!!!! Nem hiszem el, hogy ennyi év után most tudnánk találkozni és nem tudtok 1-2 órát szakítani erre!! SZÓVAL ÉBRESZTŐŐŐŐŐŐ! :-)
süti beállítások módosítása